Astaghfirullah ! apa tindakan kita ??

Monday, March 28, 2011 | 10 talkiey²


     Assalamualaikum blogger-emoticon.blogspot.com

ya Allah blogger-emoticon.blogspot.com brikan lah hidayah & petunjuk-MU untuk perempuan itu .
hnya tue je yg eiyna mmpu buat . trkjut+xsngke+sedih+pilu bila eiyna tgk bnde ny .
ya Allah blogger-emoticon.blogspot.com smpy cmtu skli dy bncikn kekasih Allah yg pling agung , rasul kita Nabi Muhammad
S.A.W .blogger-emoticon.blogspot.com nauzubillah . smpy aty+tergamaknye dia menghina rasulullah S.A.W .
di manakah akal fikiran dy yg waras tue , yg telah di kurniakan oleh pencipta dia blogger-emoticon.blogspot.com
kenape dy x bersyukur dengan nikmat yg Allah telah berikan kt dia ? Allahuakbar .
cmtu la manusia . mudah lupa . langsung x menghargai
nikmat yg tlh di berikan oleh Allah SWT . pernahkah kita mengucap syukur
kerana masih di beri peluang melihat dunia blogger-emoticon.blogspot.com pernahkah kita terfikir , setiap mase kita sentiasa di berikan
nikmat itu secara percuma blogger-emoticon.blogspot.com pernahkan Allah SWT meminta bayaran 
untuk setiap hembusan nafas kita blogger-emoticon.blogspot.com jawapannya >TIDAKK PERNAH blogger-emoticon.blogspot.com
Allah SWT  xprnah meminta sedikit pun bayaran untuk nikmat setiap hembusan
nafas yg di kurniakan kpd kita . tapi kenape kita x prnah nak 
bersyukur blogger-emoticon.blogspot.com Astaghfirullah hal azim . kerdil nye kita di hadapan
Allah SWT . oke la . eiyna xnk membebel pnjg² cme na 
tnjukkn benda ny kt korang semua . apakah tindakan kita
bila melihat perkara ini berlaku blogger-emoticon.blogspot.com adkh biarkn sje dy
brbuat sska aty dy mghina Nabi Muhammad ??ala,lntk dy la . ad aq ksh !
taw brbuat ssuatu . block jek fb dy tue . sggp ke korang tgk
Nabi Muhammad kita di hina ? maruah agama islam
di permainkan sska aty oleh agama lain ??


klik untuk tumbesaran !



siapa dy utk menentukan tempat dy di syurga ????mgkn dy hanya nk 
menguji kesabaran umat islam . jgn mudah terpedaya k !

oke la ,law korang na tgk lebih lanjut tkn cnii n cniii .

rpenye dy ad 2 FB !!! na tgk yg stu ag ?
oke , meh eiyna tnjuk .









sesungguhnya Nabi Muhammad SAW  itu lah contoh teladan yg baik :)

Sungguh mulianya pekertimu
Sinar bercahaya di wajahmu
Kaulah Nabi kekasih Allah
Kau jadi insan pilihan

Demi umat rela berkorban
Jiwa dan raga kau taruhkan
Demi Tuhan kau tempuhi
Dugaan dan cabaran

Ya Rasulullah?

Tika mula kau menerima wahyu
Hatimu resah tiada menentu
Khadijah mengukir kata-kata
Bahwa kau Rasul buat seluruh umat
(Bahwa kau Nabi buat seluruh umat)

Bila kau hampir memejamkan mata
Lidahmu basah menyebut ummati
Kasih sayangmu tak bisa digambar
Hanya selawat pengikat kasih

snggp k korang tgk Nabi Muhammad di hina smpy cmtu skli ? snggp k agama islam di perendahkn cmtu ?
fikir la sndri . kte ny org islam . jgn jd sprti mereka yg bkn islam . tepuk dada tanya iman .



Jom talkiey²

Amira said...

nauzubillah .. tasangka btul ade pompuan mcm ni erk. gile ! astaghfirullahallazim ..

eiyna zhafirah said...

@Amiratue la psl . ya Allah !

Aida Farzana Nana said...

ota dia tu waras lagi ke tak tu?? astarfirullahalazim.. :/ terlebih waras susah..

eiyna zhafirah said...

@Aida Farzana Nanax warasla kowt yg duk ckp cmtue . adoiya !

izatty fatihah said...

astagfirullah.
giler siot pompuan tu.
sah2 putus fius. hee.
org mne tu k'eiyna?

eiyna zhafirah said...

@izatty fatihah a'a . mmg pts fius pn :p
org indonesia lorh :(

white pink said...

kita yg da mmg islam ni kna kekalkan iman yg ada..yg terpengaruh dengan dia..klau kita mengutuk dia,kita pun mcm dia jgk..dia tu xtau apa2 kan..apa yg pnting kita doakan dia smga di berikan hidayah oleh allah..islam agama yg mentarbiyah mnsia, bkn mencaci mnsia..klau kita mengutuk dia,msti dia akn anggap org islam ni teruk kn..suka mengutuk2 org..kita just doakn dia..untuk renungan bersama..^___^

eiyna zhafirah said...

@white pink a'a . tol tue . p kbykn yg komen kt post dy byk yg mngtuk dy . mgkn dy xde ksdrn tntg agme islam :)
oke , pape pn tengs ats komen akak tue :)

Nurulnasuha said...

ceyh..putus fius pnyer org..naa!!!nape awk masukkan lam blog bende ni???hahaha..nyampah tol sy tgk..eeeiii!!!geram nk share kat fb!!!report pd yg bertanggungjawab..ni kire kes naye!!!bunyi cam indon!!!nyampah tahap 360!!!

eiyna zhafirah said...

@Nurulnasuha sje , sbgai pngjrn . sharing is charing lorh . ahakz ! na mymph , na ny ag mnymph ! :p
sbr na sbr . sbr e2 spruh drpd iman :p