thanks !

Sunday, July 17, 2011 | Jom talkiey²


! السلام عليكم


wah , tak sangka semakin ramai yang sudi follow blog nie . tenkiu tenkiu !
really appreciate it . hehe . dan sekarang sebagai tanda penghargaan ,
eiyna buad satu entry khas untuk follower a.k.a friend yang ke 555 .
siapa yang bertuah tue . jeng jeng jeng . haha . she is miss nurainura .
thanks dear ! tapi sayang seribu kali sayang . apabila diriku dengan perasaan seksitednye nak
terjah blog dia , ini yang ku dapat  blogger-emoticon.blogspot.com


bertapa hancurnya hatiku di kala itu . huwaaaaa ! kenapa awak sanggup
buad saya macam nie ?! sampai hati awak .*apa yang haku merepek ny ?! 
hanya ini je yang saya mampu lakukan untuk awak .
tergamakk nye awakkkkkk ! muahaha . dia start da , dia start da merepeknya !
jadi kepada awak awak yang mendengar luahan hati saya nie , tolong lah !
saya merayu sepenuh hati pedal saya . tolong tinggalkan link blog anda !
supaya senang saya nak lepak kat sana . pekena roti canai+teh tarik satu ke .
perrgggggghhh ! kaw kaw bebbbb ! haha