C.U.A.K!

Wednesday, March 07, 2012 | 6 talkiey²


Hari nie, result STPM keluar..maknenya tak lama lagi SPM pulak keluar..penentu masa depan ku..
Terlalu berat untuk menerima hakikat yang tak lama lagi result SPM ku akan keluar!
'Aku dah cukup kuat+sedia ke nak terima result SPM nanti?'
 Kuat ke tak kuat ke, masa tak kan tunggu kita...yang pasti kita tetap akan menempuhinya..
Ya Allah,takutnya..agaknya macam mana lah result ku nanti ye.. 


tawakal je lah..dah tak leh nak buat apa dah..rasa nak nangis je ;( takut sangat . sangat . sangat .
kalau tak nak ambik tak pe? -.-  C.U.A.K !

CLICK HERE for more life, love, friendship and inspiring quotes!





Jom talkiey²

Jasmin said...

good luck!!
moga2, dpat straight A's
^_^

iyan shazlind said...

adik dah cuba yg terbaik dah kan...so jgn risau2 sgt..Insyaallah ok nanti :)

mirmashi said...

same here . huk3 . nebes gilaa la nk g amik result . huk3 . btw , hopefully straight A's ya . lau straight , jgn lupa share2 . hehe :) .

aimie amalina said...

insyaAllah
semoag dpermudhkan semua ye dear :)