blogger blogger spotim abad ini !!

Monday, August 15, 2011 | 6 talkiey²



hari nie ade tugasan yang di beri oleh KB . dia suh pomot belog ! hehe . di sebabkan eiyna
berada dalam group 3 , so sekalang nak pelomot belog belog yang ade kat group 3 . ngehehe . siapa kah mereka mereka itu ? check it outt !

Tinta pena naura


 nak singgah click 



Don't kill The History


dont.kill.the.history

 click  untuk ke sana .


Teh Tarik Life

Teh Tarik Story & Life

aucakk ! hehe . tanjat gigirl . suka datang blog ny . pemandangan seperti di taman bunga .
tekan header untuk ke sana .

Arulchelsea


cewahh ! header khas bulan ramadan . baru lah rasa macam di bulan pose . hehe

Mohd Nasir . com


suka ayat ny  "aku hanya seorang lelaki biasa yang hidup dimuka bumi ini"


Realiti semanis imaginasi


♥sharina idora.blogspot.com♥

pes time tengok shoutbox duk di header . hehe

Lukisan Hati Cikgu Fad


Lukisan Hati Cikgu Fad

alamak !! cikgu ?

Yotokuu

YOTOKUU!!!.

yotokuu ? hape tuh ?!

Titan Blaze


blog yang serba hitam !! arggh .


p/s : terpakse buad fanpage baru :( yang lama ada prob siket .
jom like ?  

tadi edit blog lagi !! hehe . bieha mintak tolong eiyna editkan blog dy . sbb tak nak hampakan dy , eiyna pun tolong dy . muehehe . tak de bayaran pn . nak tengok hasil nye ?










Jom talkiey²

teh tarik said...

nice to know u
:)
http://inaninajwa.blogspot.com/2011/08/kawan-kawan-kumpulan-3.html

Bintu Zainal said...

like this with lots of love
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :):):)

Mya said...

blogwalking. comelnya belog ni =)

eiyna zhafirah said...

bintu zainal : wahh ! tengs :)