rupanya manusia lebih teruk dari syaitan !!

Wednesday, August 10, 2011 | 5 talkiey²





speechless -.- eiyna tataw nak cakap hape bila tengok menda nie .
sedihnya bila orang melayu+islam sendiri yang cakap macam nie .
orang MELAYU beb !!! bukan orang puteh . orang orang nie memang
dah berjaya di sesatkan oleh orang yahudi laknatullah . nie la orang
kata tak de agama . pengetahuan tentang agama cetekk . last last
tersesat bersama orang orang yang dah sesat ! sejahat jahat nya
syaitan , dia pernah sujud kepada Allah swt . cuma dia ingkar
apabila Allah swt suruh dia sujud kat nabi adam . sebab ?? dia 
bongkak ! riak ! tapi kita ?? nak menghadap Allah 5 minit pun mengeluh .
 apatah lagi 5 waktu sehari semalam. renung renung kan . tepuk dada tanya iman .

korang tengok lah sendiri . adakah kita tergolong dalam kalangan ny ??



sesungguhnya iman tak dapat di warisi !

credits : waniey



Jom talkiey²

Mr.Thinker@Ali said...

kebodohan akal boleh diwarisi bila tidak digilap dengan iman.

Athira Husna said...

jom join segmen saya ! http://tirana91.blogspot.com/2011/08/segmen-fakta-tentang-diri-anda.html

KimiCnoL said...

argh..asal la ada manusia macam ginie -,-
kisah disebalik rusuhan london?